Heeft u problemen met uw verwarming? Belt u dan het nummer (0172) 50 35 50, u wordt dan rechtstreeks doorverbonden met het verwarmingsbedrijf.
Is er iets anders defect in uw huurwoning? Dan kunt u uw reparatieverzoek op verschillende manieren aan ons doorgeven:
  • de snelste en makkelijkste manier om uw reparatieverzoek aan ons door te geven is door gebruik te maken van het onderstaande formulier. Onze opzichters nemen uw reparatieverzoek dan zo snel mogelijk in behandeling.
  • U kunt uw reparatieverzoek op werkdagen tussen 9:00 en 10:30 uur telefonisch aan ons doorgeven via (0172) 50 35 55. U wordt dan rechtstreeks te woord gestaan door onze opzichters. Zij nemen uw reparatieverzoek in behandeling om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
  • U kunt tussen 9:00 en 10:30 uur bij ons op kantoor langskomen om uw reparatieverzoek door te geven. Hiervoor hoeft u geen afspraak te maken.
Weet u niet zeker of u zelf verantwoordelijk bent voor het betreffende onderhoud? Bekijk dan eerst even onze pagina over het serviceabonnement.   Wij raden u aan om spoedeisende reparaties telefonisch aan ons door te geven.
Formulier
Omschrijf uw reparatieverzoek zo nauwkeurig mogelijk door de locatie, ruimte, het element en het betreffende defect aan te geven:
Is het probleem in uw huis of in een gezamelijke ruimte?*
Welke ruimte?*
Wat is er defect?*
Wat is er defect aan dit element?*
Voornaam/voorletters*
Achternaam*
Geslacht*
HeerMevrouw
Straat*
Huisnummer*

Postcode*

Plaats*
Telefoonnummer*
E-mailadres*
Voorkeursdag
MaDiWoDoVrij
Voorkeurstijd
OchtendMiddag
Toelichting
Bijlage