woondiensten-aarwoude-volgpagina-reparatieverzoek

Reparatieverzoek formulier

 

Heeft u problemen met uw verwarming? Belt u dan met de CV installateur:
NRG Totaal: (0172) 50 35 50.

Heeft u een verstopping? Belt u dan met het rioolontstoppingsbedrijf:
Firma P.C. Honcoop: (0172) 50 35 80

Heeft u glasschade? Belt u dan de Glaslijn: (0172) 50 35 90.

Is er iets anders defect in uw huurwoning? Dan kunt u uw reparatieverzoek op verschillende manieren aan ons doorgeven:
  • De snelste en makkelijkste manier om uw reparatieverzoek aan ons door te geven is door gebruik te maken van het huudersportaal. Via de paarse knop 'Mijn Aarwoude' (rechtsbovenin) kunt u inloggen op het huurdersportaal. Onze opzichters nemen uw reparatieverzoek dan zo snel mogelijk in behandeling.
  • Ook kunt u onderstaand formulier gebruiken.
  • U kunt uw reparatieverzoek telefonisch aan ons doorgeven via (0172) 50 35 55. Maandag t/m donderdag tussen 9:00 en 17:00 uur, vrijdag tussen 9:00 en 12:30 uur. U wordt dan rechtstreeks te woord gestaan door één van onze medewerkers. Zij nemen uw reparatieverzoek in behandeling om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Weet u niet zeker of u zelf verantwoordelijk bent voor het betreffende onderhoud? Bekijk dan eerst even onze pagina over het serviceabonnement. Wij raden u aan om spoedeisende reparaties telefonisch aan ons door te geven. 

Omschrijf uw reparatieverzoek zo nauwkeurig mogelijk door de locatie, ruimte, het element en het betreffende defect aan te geven: