Is er iets stuk in uw woning? Bijvoorbeeld een lekkende kraan of een deur die niet meer dicht wil? Dien dan een reparatieverzoek in. Onze collega's repareren het zo snel mogelijk.
Meld een reparatie via het reparatieformulier
U mag van ons goede service verwachten. Wij doen altijd ons best. En soms gaat er wel eens wat mis. Bent u niet tevreden? Laat het ons dan weten. Dan kijken we samen naar een oplossing.
Is er iets stuk in uw woning? Bijvoorbeeld een lekkende kraan of een deur die niet meer dicht wil? Dien dan een reparatieverzoek in. Onze collega's repareren het zo snel mogelijk.
Meld een reparatie via het reparatieformulier
Heeft u last van stank? Draaien de buren tot diep in de nacht luide muziek? Wordt u horendol van de grote boom in de achtertuin die uw zon ontneemt? Wacht dan niet langer, anders wordt het alleen maar vervelender. We kijken graag met u mee.
Bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Baalt u van het gedrag van een medewerker? Dit willen wij graag weten. Dien dan een klacht in. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.
Meld een klacht via het klachtenformulier
U ontvangt een bevestiging van ons. Uiterlijk binnen 3 werkdagen nemen wij contact met u op. We proberen uw klacht dan samen op te lossen. De afspraken die we met u maken, bevestigen we schriftelijk.
Wij doen er alles aan om uw klacht zo goed mogelijk af te handelen. Het kan natuurlijk zo zijn dat u ontevreden bent met onze beslissing of onze oplossing. Dan kunt u uw klacht voorleggen aan een regionale klachtencommissie. Zij zijn een onafhankelijke organisatie die uw melding dan onderzoekt. Daarna adviseren zij de bestuurder van Woondiensten Aarwoude over de afhandeling van de klacht. Uw klacht kunt u melden via dit formulier.
Voor meer info zie ook het klachtenreglement van de klachtencommissie.
Als u ontevreden blijft, kunt u onderzoeken of een procedure bij de huurcommissie nog mogelijk is. Verder kunt u altijd via uw rechtsbijstandsverzekeraar advies inwinnen over uw rechten en plichten.