hero

Coronavirus: zo gaan wij ermee om

De maatregelen die het RIVM en overheid hebben gedeeld hebben gevolgen voor de inzetbaarheid van onze medewerkers. Zij moeten thuis werken als dat kan of thuisblijven als zij een of meerdere klachten hebben (hoesten, keelpijn, verkouden en/of koorts).

Toch doen wij er alles aan om de dienstverlening naar u als huurder zo goed mogelijk te blijven uitvoeren. We nemen maatregelen om verdere verspreiding van het Coronavirus te voorkomen. Wij willen het besmettingsgevaar voor u, ons en de rest van Nederland zoveel mogelijk beperken. Deze maatregelen nemen wij:

  • Ons kantoor is gesloten, onze dienstverlening gaat echter wel zoveel mogelijk door.
  • We doen zoveel mogelijk afspraken telefonisch in plaats van persoonlijk.
  • Het kan zijn dat we sommige reparaties moeten uitstellen. Spoedreparaties gaan zoveel mogelijk door.
  • Onze medewerkers schudden tijdelijk geen handen.
  • Onze medewerkers houden afstand tot elkaar, bezoekers en gesprekspartners.

Wat vragen wij van u?

We vragen van u als het enigszins mogelijk is om reparatieverzoeken zoveel mogelijk uit te stellen. Ook de wachttijd aan de telefoon kan langer zijn, wij vragen hiervoor uw begrip. Via onze website kunt u veel zaken online zelf regelen. Mocht u toch een afspraak met ons hebben en wij bij u thuiskomen, dan vragen wij u telefonisch contact met ons op te nemen indien u gezondheidsklachten heeft. Ons telefoonnummer is (0172) 50 35 55.

De actualiteit gaat snel. Als u vragen heeft of contact wilt opnemen, is het aan te raden eerst even onze website te raadplegen voor eventuele nadere mededelingen.

Tenslotte: houdt uw eigen gezondheid in de gaten en volg de adviezen van de overheid en het RIVM. Op de website van de overheid leest u de laatste informatie.

Voor aanvullende vragen verwijzen we u naar de website van het RIVM. Of neem contact op met het publieksinformatienummer via 0800-1351.